close

不知道是哪來的契機,讓我重新打開了這個部落格

或許是想要享受那種沒人知道,但又好奇誰會偷窺到我的秘密的那種快感

想要重溫無名小站還在時的那種感覺

 

今天是重啟部落格的第一天,說實在的521這個日期真的有點眼熟

but just let it go. It doesn't mean anything.

 

我真的恨透了我腦中的各種小劇場,恨透了自己無法控制自己

恨透自己無法自拔無法克制的瘋狂等訊息,瘋狂看訊息

正因如此,我下定決心先暫且封鎖訊息24小時

告訴自己反正傳來的訊息也不會立即回立即看

反正他也沒多麼的在乎你 你關起來再打開也沒有人會發現

我就是愛生悶氣 就是愛生氣 氣死自己困擾自己也沒有人會知道

 

你不說 我怎麼可能會知道 

是阿 反正這一切我都覺得很麻煩 我就是懶得說 

因為我以為我的心音可能會像人魚一樣可以傳達到某人心理

 

追根究柢我覺得我就是太愛幻想

這種不切實際的幻想 會讓我不遂心如願時 便會覺得失望透頂

這一切本來就只是會出現在fairy tales裡面 別傻了

 

It just happened again... I am tired of communicating this kind of problems with him.

Yesterday, he set off for Los Angeles. 

We are supposed to have a good night talk every late evening.

However, because of his journey to America, everything has changed,

at least for these two days.

I thought that maybe he would spare a little time to talk to me.

Maybe he would calculate the time when I would be ready to sleep,

Perhaps, he would give me a surprise and try to talke to me for a whole.

Yeah, Life is not like a box of chocolate.

All these things are just fantasy which exists only in my mind.

I have waited for a long time, but only received a message, I gotta go.

It seemed that he didn't care much about me.

If he does, at least he would say good night to me.

How stupid a girl I am.

I searched for the information about the jet lag,

thinking that maybe he would wake up a little earlier and say good night to me

Nevertheless, I have realized....

He's not the one who love me as much as I think.

OK. Give it up... all those ridiculous and unrealistic thoughts 

Fuck

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ms. Grumbles 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()